8 EYLÜL SALI İŞTE BENİM STİLİM'DE KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI
iste-benim-stilim-kim-ne-giydi
8 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI

Pazartesi, Salı ve Çarşamba saat 15:30'da yayınlanan Perşembe ve Cuma günleri ise 20:00 de yayınlanan sevilen yarışma İşte benim Stilim All Star yeni bölümü ile 8 Eylül Salı akşamı ekrana geldi. Bugün yeni bölüm ile ekranlara gelen yarışmadaki kıyafetleri ve ayrıntıları sizlerle paylaşacağız. 8 Eylül 2015 Salı günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yeni bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 8 Eylül Salı günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

8 Eylül İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı.

Ayşenur Balcı 8 Eylül Giydiği Kıyafet: Ayşenur  bugün moda haftasına gidiyor konsepti ile Siyah atleti üzerine deri ceketi ve siyah mini deri şortu ve $ desenli siyah çorabıyla ve çizme giyerek podyuma çıktı.
Ayakkabı:50 TL  Şort:89 TL Şapka:20 TL Ceket:150 TL Çorap: 30 TL Atlet:50 TL Çanta:50 TL
İvana Sert 7 Puan  -  Kemal Doğulu  Puan  -  Nur Yerlitaş 6 Puan
Toplam 19 Puan

Tuğçe Ergişi 8 Eylül Giydiği Kıyafet: Tuğçe bugün konsere gidiyor konsepti ile çıktı.Tuğçe beyaz askılı püsküllü bluz ve beyaz etek ve beyaz açık ayakkabı ve kot rengi yelek ve kot renginde küçük takarak podyumda yürüyüşünü gerçekleştirdi.
Ayakakkabı: 50 TL   Çanta: 60 TL   Ceket:150 TL    Kıyafet: 200TL
İvana Sert :5 Puan  -  Kemal Doğulu: 5 Puan  -  Nur Yerlitaş 5 Puan
Toplam Puan 15 Puan

Nazlı Hamarat 8 Eylül Giydiği Kıyafet: Nazlı bugün imza gününe gidiyor konsepti ile çıktı.Nazlı siyah sıfır kol tulum ve üzerine uzun ceket ve siyah botları ve siyah çantasıyla çıktı.
Tulum: 300 TL  Ayakkabı:500 TL  Çanta: 120 TL  Ceket: 400 TL  Kolye: 100 TL Kemer:50TL Yüzük:50 TL
İvana Sert 6 Puan  -  Kemal Doğulu 6 Puan  -  Nur Yerlitaş 6 Puan
Toplam 18 Puan

Özden Cerrahoğlu 8 Eylül Giydiği Kıyafet:Özden bugün Showroom ziyarete gidiyor.Özden Siyah bluz ve siyah deri ceket ve siyah mini etek üzerine de uzun siyah çizme ve siyah püsküllü çanta ile çıktı.
Ayakkabı:400 TL     Çanta:89 TL    Etek:25TL    Ceket:  129:TL  Triko:69 TL
İvana Sert 6 Puan  -  Kemal Doğulu 6 Puan  -  Nur Yerlitaş 6 Puan
Toplam 18 Puan

Nazlı Kayaaslan 8 Eylül Giydiği Kıyafet: Beyaz mini şort üzerine de beyaz siyah çizgili uzun kollu ve sırtında üçgen dekolte olan bir gömlek giyerek omuzdan askılı bir çanta ve beyaz önü açık ayakkabı giydi.
Şort 20 TL  Gömlek 280 TL  Ayakkabı 1200 TL  Çanta 180 TL
İvana Sert 7 Puan  -  Kemal Doğulu 5 Puan  -  Nur Yerlitaş 7 Puan
Toplam 19 Puan

Ayşegül Doğan 8 Eylül Giydiği Kıyafet: Erkek arkadaşı ile yemege gidiyor konsepti uygulayan Ayşegül, kırmızı ceket, içine beyaz bluz ve kot pantolon ve bilekten bağlamalı çiçekli bordo renk ayakkabı ile bej rengi el çanta ile sahneye çıktı.
Ceket 149 TL  Pantolon 60 TL  Bluz 99 TL  Çanta 29 TL  Ayakkabı 89 TL
İvana Sert 5 Puan  -  Kemal Doğulu 5 Puan  -  Nur Yerlitaş 5 Puan
Toplam 15 Puan

Çiğdem Çelik 8 Eylül Giydiği Kıyafet: Dersane müdürü moral yemeği konsepti, Çiğdem Beyaz uzun kollu gömlek ve mavi kalem dar etek giyerek, bordo bir çanta ile krem rengi desenli bir ayakkabı çıktı.
Ayakkabı 50 TL  Etek 70 TL  Gömlek 60 TL  Çanta 140 TL
İvana Sert 6 Puan  -  Kemal Doğulu 6 Puan  -  Nur Yerlitaş 6 Puan
Toplam 18 Puan

Ezgi Ünal 8 Eylül Giydiği Kıyafet: 
İvana Sert .. Puan  -  Kemal Doğulu .. Puan  -  Nur Yerlitaş .. Puan
Toplam .. Puan

Gizem Güler 8 Eylül Giydiği Kıyafet: 
Emel Özkızıltaş 8 Eylül Giydiği Kıyafet: 
Nihal Candan 8 Eylül Giydiği Kıyafet:
Gülşah Yılmaz 8 Eylül Giydiği Kıyafet: 
Ezgi Baylar 8 Eylül Giydiği Kıyafet: 
Aycan Nurcan 8 Eylül Eylül Salı Giydiği Kıyafet:

İşte Benim Stilim All Star 8 Eylül Salı günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Sizce Bu Günün En Güzel Giyineni Kim?

Nazlı Hamarat Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>

işte benim stilim 8 eylülde giyilen kıyafetler, işte benim stilim salı günü giyilen kıyafetler, iste benim stilimde giyilen kiyafetler, iste benim stilim 8 eylül aysenur balci kiyafetleri, 8 eylülde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilimde kim kaç puan aldı, işte benim stilim 8 eylül alınan puanlar, 8 eylül günün en kötüsü kim oldu,

Benzerler
YORUMLAR