9 EYLÜL ÇARŞAMBA İŞTE BENİM STİLİM'DE KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI
iste-benim-stilim-kim-ne-giydi
9 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI

Pazartesi, Salı ve Çarşamba saat 15:30'da yayınlanan Perşembe ve Cuma günleri ise 20:00 de yayınlanan sevilen yarışma İşte benim Stilim All Star yeni bölümü ile 9 Eylül Çarşamba akşamı ekrana geldi. Bugün yeni bölüm ile ekranlara gelen yarışmadaki kıyafetleri ve ayrıntıları sizlerle paylaşacağız. 9 Eylül 2015 Çarşamba günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yeni bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 9 Eylül Çarşamba günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

9 Eylül İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı.

Ezgi Baylar 9 Eylül Giydiği Kıyafet:Ezgi bugün siyah bluz ve siyah kalem etek ve kırmızı kemerle kombinleyip kırmızı stiletto giyerek çıktı.
Etek:70 TL Bluz 50 TL Ayakkabı: 130 TL Çanta: 140 TL Kemer:120 TL
İvana Sert 7 Puan  -  Kemal Doğulu 7 Puan  -  Nur Yerlitaş 7 Puan
Toplam 21 Puan

Nazlı Hamarat 9 Eylül Giydiği Kıyafet:Nazlı davete gidiyor konsepti ile çıktı.Nazlı, siyah omuzlarında danteli olan bluz kemerli ve siyah uzun tülü olan  etek ve siyah ayakkabı ve siyah çanta takarak çıktı.
Etek ve üst takımı :400TL Ayakkabı: 100 TL Çanta:80 TL Yüzükler:50 TL
İvana Sert 5 Puan  -  Kemal Doğulu 5 Puan  -  Nur Yerlitaş 5 Puan
Toplam 15 Puan

Ayşenur Balcı 9 Eylül Giydiği Kıyafet:Ayşenur bugün, dar jean üzerine de beyaz kot ceket ve mor bilekten  fermuarlı ayakkabıları ve pembe zincirli çanta takarak çıktı.
Ayakkabı:170 TL Çanta:120 TL Pantalon:140 TL   Ceket: 170TL
İvana Sert 5 Puan   -  Kemal Doğulu Puan  -  Nur Yerlitaş 6 Puan
Toplam 16 Puan

Tuğçe Ergişi 9 Eylül Giydiği Kıyafet:Tuğçe bugün sahneye açık mavi gömlek uzun kolları kıvrılmış, altına ise lacivert pantolon ve stiletto ve siyah çanta takarak podyumda yürüdü.
Gömlek 38 TL Pantolon: 60 TL Çanta: 35 TL  Ayakkabı: 69 TL Yelek: 35 TL Kemer:12 TL
İvana Sert 5 Puan  -  Kemal Doğulu 5 Puan  -  Nur Yerlitaş Puan
Toplam 16 Puan

Çiğdem Çelik 9 Eylül Giydiği Kıyafet:Çiğdem siyah omuzları püsküllü bluz ve siyah dar paça pantolon ve siyah püsküllü buti ve kahverengi el çantası ile çıktı
Pantolon:50TL  Bluz 80TL Çanta:200TL  Ayakkabı: 90TL
İvana Sert 5 Puan - Kemal Doğulu 5 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan
Toplam 16 Puan

Nazlı Kayaaslan 9 Eylül Giydiği Kıyafet: İş görüşmesine gidiyor konsepti. Siyah uzun kollu mini etek seklinde uzun bir gömlek giyerek boynuna gümüş renkli saçaklı bir kolye takan Nazlı, siyah bir el çanta ile topuklu diz kapaklarına kadar uzun kahverengi bir çizme ile çıktı.
Çanta 900 TL  Gömlek 100 TL  Ayakkabı 700 TL  Takı 70 TL
İvana Sert 8 Puan - Kemal Doğulu 8 Puan - Nur Yerlitaş 9 Puan
Toplam 25 Puan

Özden Cerrahoğlu 9 Eylül Giydiği Kıyafet: Beyaz siyah puantiyeli yarım kol bir bluz ile mavi bol bilek üstü bir pantolon giyerek beyaz topuklu ve bilekten siyah kemer ile bağlı bir ayakkabı ve pembe bir çanta ile podyuma çıktı.
Gömlek 25 TL  Pantolon 89 TL  Ayakkabı 149 TL  Kolye 180 TL  Çanta 390 TL  Gözlük 59 TL
İvana Sert .. Puan - Kemal Doğulu .. Puan - Nur Yerlitaş .. Puan
Toplam .. Puan

Ayşegül Doğan 9 Eylül Giydiği Kıyafet:
İvana Sert .. Puan - Kemal Doğulu .. Puan - Nur Yerlitaş .. Puan
Toplam .. Puan

Gizem Güler 9 Eylül Giydiği Kıyafet: 
Emel Özkızıltaş 9 Eylül Giydiği Kıyafet: 
Nihal Candan 9 Eylül Giydiği Kıyafet:
Gülşah Yılmaz 9 Eylül Giydiği Kıyafet: 
Ezgi Ünal  9 Eylül Giydiği Kıyafet: 
Aycan Nurcan 9 Eylül Eylül Salı Giydiği Kıyafet:

İşte Benim Stilim All Star 9 Eylül Çarşamba günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Sizce Bu Günün En Güzel Giyineni Kim?

Nazlı Hamarat Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>

işte benim stilim 9 eylülde giyilen kıyafetler, işte benim stilim carsamba günü giyilen kıyafetler, iste benim stilimde giyilen kiyafetler, iste benim stilim 9 eylül aysenur balci kiyafetleri, 9 eylülde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilimde kim kaç puan aldı, işte benim stilim 9 eylül alınan puanlar, 9 eylül günün en kötüsü kim oldu,

Benzerler
YORUMLAR