Elçin Sangu'dan Terör Açıklaması
Kiralık Aşk dizisinde Defne karakterini canlandıran Elçin Sangu, Twitter hesabından terör olayları ile ilgili "Ben kimseye ölsün, gebersin diyemem böyle bir şey olamaz! Nefreti hobi olarak yine yazın da ben "ilgilenmiyorum"! İnsanı sev önce." paylaşımında bulunmuştu. Bu tweetten sonra eleştirilere maruz kalan genç oyuncu Istagram hesabından yeni bir açıklama daha yaptı.

Elçin Sangu instagram'dan yaptığı paylaşıma "Hakkımda yazılanlara ve çıkan haberlere cevaben..." notunu düştü.
İşte o açıklama:

"Ülkemizde yaşanan siyasi çekişmeler yüzünden ne küçük kız çocukları, ne sevdiklerinin özlemindeki askerler, ne babalar ne de bebekler ölmesin yani' insanlar ölmesin' istedim. Silahı ve ölümü savunanların yanında asla olmadım, olmayacağım. Buna rağmen benim kanlı bir terör örgütünden yana olduğumu iddia edenleri kendi vicdanlarıyla baş başa bırakıyorum ve kamuoyuna havale ediyorum. Konuyla ilgili olarak bana destek olan her bir cana tek tek teşekkürler. İyi ki varsınız..."

Benzerler
YORUMLAR