İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR KİM ELENDİ 12 EYLÜL CUMARTESİ
iste-benim-stilim-kim-elendi
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR KİM ELENDİ

İşte Benim Stilim All Star da iki hafta geride kaldı ve yarışmanın ilk elenen yarışmacı Maria Surina oldu. Şimdi yarışmada ikinci elenen bu akşam belli oluyor. 12 Eylül Cumartesi akşamı saat 20:00 da başlayacak olan İşte Benim Stilim yeni bölümde bu haftanın ve yarışmanın ikinci eleneni belli oldu. Bilindiği gibi hafta içinde yayınlanan programlarda kötü giyinen ve üzgün surat işareti alanlar direk elemeye kalan isimler olmaktadır.

Bu Hafta içerisinde üzgün surat işareti alan kişiler Gizem Güler, Nihal Candan, Tuğçe Ergişi, Ayşenur Balcı ve Gülşah Yılmaz olmuştu. Eleme gecesinde 3 yarışması eleme potasında olmakta ve 3 kişi arasından eleme yapılacaktır. Ayşenur Balcı ve Gülşah Yılmaz jüri oyları ile potadan çıkan isimler olurken geriye kalan 3 isim ise bu akşam elemeye kalıp aralarından bir kişi bu hafta elenen isim olacaktır. Yarışma esnasında tüm ayrıntıları sizlere anlık olarak aktaracağız.

12 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM GİZEM GÜLER ELENDİ

Jüri Kim Gitsin Dedi
Nur Yerlitaş Gizem gitsin dedi.
Kemal Doğulu Gizem gitsin dedi.
İvana Sert Gizem gitsin dedi.
Uğurkan Erez Gizem gitsin dedi.
www.gercekismi.blogspot.com
12 Eylül İşte Benim Stilim All Star Elemeye Kalanlar Kimler
Nihal Candan
Gizem Güler
Tuğçe Ergişi

Ayşenur Balcı ve Gülşah Yılmaz Potadan Çıktı
Hafta içerisinde kötü giyindiği için üzgün surat sembolü alan yarışmacılardan ikisi Ayşenur Balcı ve Gülşah Yılmaz olmuştu. Fakat potaya 3 kişi girmesi gerektiği için 5 kişi olan yarışmacılardan bu iki isim jürinin oyları ile potadan çıkan isim oldu ve bu hafta elemeye kalanlar arasından çıktı.

İşte Benim Stilim All Star İlk Hafta Kim Kaç Tane Üzgün Surat Sembolü Aldı
Ayşenur Balcı 1 kez
Nihal Candan 1 kez
Gizem Güler 1 kez
Tuğçe Erdişi 1 kez
Gülşah Yılmaz 1 kez

Ezgi Baylar Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>
www.gercekismi.blogspot.com
işte benim stilim all star kim elendi, işte benim stilim ilk hafta eleneni kim oldu, 12 eylül iste benim stilimde kim elendi, 12 eylul iste benim stilim all star elenen kim oldu, 12 eylul elenen isim, iste benim stilim 12 eylul eleme gecesi, iste benim stilimde kim elendi, bu hafta iste benim stilimde kim elendi, işte benim stilim nihal mi, gizem mi, tugçe mi elendi,

Benzerler
YORUMLAR